mandag 12. september 2011

Merkelapper....

Merkelapper...eller tags så det heter er nok ikke helt min greie....Jeg liker det jo enkelt uten for mye dilldall og da blir vel disse litt kjedelige...eller? Jeg fikk nyttet engleark og fine vintagebilder som jeg har samlet på pcen.Skal jeg lage flere til julemessen? Gi meg gjerne tips og tilbakemelding hva jeg kan gjøre annerledes... Nå pøser regnet ned og det har det gjort temmelig ofte i det siste. Jeg tror jeg skal begynne på et nytt strikketøy i kveld og mon tro hva det skal bli til.....

Ha en fin regnfull ettermiddag!
klem
Ragnhild

2 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild
    Jeg synes merkelappene var knallfine. Det kan jo blitt av og til bli mye dill dall så jeg liker det også litt enkelt og nostalgisk:)
    Ha en fin men regnfull dag og takk igjen for den koselige puta, den passet kjempefint

    Hilsen Cecilie

    SvarSlett
  2. Hei...
    Kjempefine merkelapper du har laget og for en flott blogg du har... Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre.
    Ha en fin helg.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett