fredag 6. januar 2012

God fredag og godt nytt år!

Hei alle sammen!
Godt nyttår! Tiden har flydd i fra meg.....og det er lenge siden jeg har blogget. Men tenkte jeg måtte få orden i "sysakene" før jeg skulle blogge igjen. Hadde tenkt å lage en ny fin heading og får det ikke til slik jeg vil ha den...så denne er bare foreløpig.

Når det gjelder julen så er pynten for lengst ute av stue og kjøkken. Noen etterslep av nisser på trappen men de skal jeg rydde i dag....
En fantastisk flott dag her i dag med minusgrader uten regn...så lenge det varer.
Måtte ha meg 2 Primulaer i går..De er jo så nydelige..

Når det gjelder kreative sysler har det ikke vært så stort, men strikketøyet er med meg og luebestillingene er enda ikke ferdige...
Jeg har mye å gjøre i dag og må stikke ...ønsker dere en fin helg!
Så lover jeg å blogge snart igjen.......

klem
Ragnhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar