søndag 4. mars 2012

Søndagsro.

God søndagsmorgen!
Håper dere alle har hatt en god natt søvn og er klar for søndag.
Jeg nyter roen, kaffikoppen og synet av tulipaner.......... Alltid kjekt med friske blomster i hus. Vi fortjener jo det. Dagen i dag skal nyttes til klesrydding som er kjempekjedelig men må gjøres. Konfirmasjonsforberedelser og litt kreativt om det blir noe igjen av dagen. Jeg har hatt noen hektiske uker bak meg og håper det blir litt mere tid til kreative sysler og blogging. Dere er flinke å besøke meg og det setter jeg stor pris på.


Nå må jeg kjøre sønnen i kirken....Ha en fin søndag!


Ragnhild



1 kommentar:

  1. Lenge siden jeg har sett innlegg fra deg, Ragnhild. Men med forestående konfirmasjon, forstår jeg det er travelt. Jeg har vært igjennom 3 stk, og på den tredje da gikk det på "automat"... stresset overhodet ikke, visste det kom til å gå greit liksom :))
    Vakre tulipaner, jeg elsker tulipaner.
    Klem

    SvarSlett