tirsdag 22. februar 2011

Nye kreasjoner på strikkefronten.....

Denne "Madlaluen" er strikket i Alpakkaull....Deilig, varmt og mykt. Har hengt på vaskeannvisningen som er håndvask. En veninne av meg vasket lua på 40 grader for å få den litt mindre , men den endte opp som dukkelue.....Oppskriften finner du i et tidligere innlegg.. Lue lys lilla i alpakkaull kr 150,- (solgt)
Spennende å prøve nye teknikker. Dette skjerfet er heklet i Eco -ull. Er tovet på finvask 40 grader med milo...Fikk ide hos en veninne av meg som har Allatiders på Madla. Hun hadde sydd på masse fine perler og jeg tror jeg gjør det samme. Har desverre ikke oppskrift på denne da jeg ikke er så flink å forklare hekling. Men kan du luftmasker og stavmasker klarer du dette.....og ikke nøl med å ta kontakt med meg så skal jeg prøve å hjelpe så godt jeg kan.....
Ha en fin dag!
klem Ragnhild

2 kommentarer:

  1. Her inne var det mye fin strikking, får nesten lyst til å finne fram strikkepinner selv : ) Veldig inspirerende! Ha en fortsatt fin kveld : )

    SvarSlett
  2. Hmmmmm.. kanskje vi må sette av en uke så du kan lære meg dette... Knall fint :)

    klem fra fru L.

    SvarSlett