søndag 15. mai 2011

Give away.....

Give away lodder helt frem til 17.mai.....Her kommer bilde av det jeg skal gi bort....Vintagebilde og sjerf..
Håper dette faller i smak...
Ellers har dagen i dag gått med til å stryke bunadskjortene...Det er jammen godt hva som er gjort av 17-mai forberedelsene...Glemte å stryke flaggene så jeg må nok frem med strykejernet igjen.... Det blåser frisk men solen er tilbake igjen etter gårdsdagen regnvær....Nå må jeg ut å nyte solen litt..... Du blir med i trekningen om du legger igjen kommentar....legger du deg til som følger får du 2 lodd...... Ha en superfin søndag! klem Ragnhild

6 kommentarer:

  1. hei,det er så koselig å se bloggene dine,kos deg på turen i solen og ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Flotte gaver! Tror jeg må se på bunadskjorta selv;)
    Nyt dagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei anonym...du må skrive navnet ditt i teksten slik at du kan bli med i trekninga..klem Ragnhild

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Fine gaver, to lodd på meg :)

    SvarSlett
  5. du er kreativ som vanlig Ragnhild :) fantastisk:)

    SvarSlett
  6. Du lager veldig kjekke ting. Jeg melder meg på neste malekurs!

    SvarSlett