fredag 1. juli 2011

God sommer!

Sommer det er det vi vil ha...sommer da blir jeg så glad....nå er den her og skal nytes......Det har vært lite blogging på meg i det siste man har hatt så mangt å gjøre. For noen uker siden var jeg i en kjempekoselig 50 årsdag til mitt søskenbarn. Hun hadde pyntet bordene aldeles nydelig med markblomster i sinkbøtter...bare så synd jeg hadde glemt fotoapperatet.....men blomstene hun fikk av meg...fikk jeg tatt bilde av.... Jeg plukker stadig inn blomster fra Hortensiaen som står på trappen...Den skal jeg nyte synet av inne og ute...Er det noen av dere som vet hvordan man tørker blomstene slik at de blir fine..Har sett det en plass men .......
Håper ikke det blir altfor lenge til jeg blogger igjen...har ikke vært så kreativ i det siste...det kommer og går...... Ønsker dere alle en god sommer !

klem
Ragnhild

1 kommentar:

  1. hei- eg tørke blomsten oppi en vase uten vann:)

    SvarSlett