lørdag 10. september 2011

Carpe diem............grip dagen!

God morgen alle sammen.....Her kan du se litt gårskvelden sysler.
Hjertene er sydd i Ikea sin "fløyel". Den er desverre utgått og jeg fikk kjøpe utstillinglengdene.Det går ann og ha litt flaks. Kjøpte en meter i grå også...så får vi se hva det blir av den..fyllt med vatt og pyntet med perler og litt kaninpels som jeg hadde liggende. Man tager hva man haver.....Fikk laget flere puter med Carpe Diem tekst...Det er et vakkert ord som sier så mye...

- Livet er vakkert- bruk det i dag.
CARPE DIEM - DAGEN ER DIN!


Det er kjekt å ha et mål med det jeg lager...nemlig julemessen til Sunde Skolekorps lørdag 26.november. Da kan disse tingene kjøpes...samtidig som støtter en god sak.

Ønsker du noe før julemessen kan du ta kontakt med meg på mail: ragnhildrleganger@gmail.com.


Nå venter kaffikopp og avisen

( og deretter litt klesvask som jeg har en tendens til å la ligge....)


Carpe Diem!


Ha en fin lørdag

klem Ragnhild





1 kommentar:

  1. Kjekke puter og hjerter. ...På Ikea må vi kjøpe tingene med en gang vi ser dem,går de lens, er det ikke alltid at der kommer nytt.

    SvarSlett