fredag 25. november 2011

5-4-3-2-1...snart klar

Det siste døgnet har vært litt vel hektisk.....men nå er alle varene priset og losset inn i bilen. Bjørkekransene er til salgs i morgen...Tildaen forblir igjen hjemme...Har hatt mange prosjekter ang. disse Tildajentene...men det blir med det..... I formiddag ble det som vanlig en god porsjon husarbeid og kaffeavtale ....Alltid kjekt med fredagskos. Skulle ha vært på trening men det blir blogging og en siste finpuss på noen ting som ikke er helt klart enda..Har tatt med meg bilde av noen skjønne "rompevarmere" som jeg skal selge for Hanne i morgen. De er bare så lekre......



Svibelinnpakking er noe jeg liker...Her i en avklippet gråpose med sløyfebånd og pynt... Enklere kan det ikke bli. Jeg gleder meg til i morgen og håper at mange av dere tar turen.

SUNDE SKOLE, Revheimsveien. Lørdag kl 10-15

Velkommen!


Ha en superfin helg til dere jeg ikke ser i morgen!


klem Ragnhild





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar