onsdag 7. desember 2011

Juleforberedelser????

Hei alle sammen! Juleforberedelser det har jeg måtte glemme nå noen dager..har ligget strekk ut ..... Har heldigvis hatt strikketøyet mitt for hånden og det har blitt noen luer. Og formen er på vei oppover og da er jeg snart igang igjen...puh..det blir nok jul uansett........
Synest denne gråe luen ble kjempelekker...Fin knapp fra Perlehuset inni heklerosen.
Her har jeg prøvd meg på en ny strikketeknikk.. Det var kjempelett. Oppskrift finner du på dropsen. Skal strikke et sjerf også i denne teknikken. Spennende med nye teknikker og ihvertfall når det er enkelt og går fort....
Så var det disse brune luene som alle vil ha......De er utsolgt for det brune garnet jeg bruker men har mange spennende farger i produksjon......Disse 2 er solgt men ta kontakt om du er interessert i å kjøpe lue av meg......Prisene er fra.kr 150,-

Da håper jeg at innfluensaen har gjort seg ferdig her i huset....
Ønsker alle en fin førjulstid.

Klem Ragnhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar