tirsdag 22. januar 2013

Noe av det vakreste.....

Tulipaner er noe av det vakreste jeg vet..

Når julen er over er det bort med alle svibler, julestjerner, så er det tulipantid i huset vårt.

Vi har kommet langt inn i januar allerede. Slik som tiden flyr.

Nå er det kaldt ute, men for et flott vær. Det er er godt å kjenne kulda rive litt i nasen.

Varmegrader og regn vil ihverfall ikke jeg ha.

TAKE TIME TO SMELL THE ROSES.

Fant et bilde med denne teksten på en svensk blogg. Tok likså godt frem lerret og malesakene og laga et lignende.

Jeg synest det var et fint ord og har tenkt mye over dens betydning.

Dagene er travle og kreativiteten går mest utover strikkepinnene.

Nye luer, genser til meg selv er litt av det siste.

 

Luer strikkes på bestilling. Det er bare å ta kontakt.

Akkurat nå holder jeg på med en jeansblå.

rlegange@online.no

 

Ønsker alle en forstatt fin dag og fine kalde vinterdager

 

Ragnhild


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar