søndag 26. mai 2013

Et lite livstegn

Hei igjen alle sammen!
Det er ikke så lett til å få dagene til å ha nok timer. Nå fant jeg søndagsroen og nyter stillheten. Ute er det sol og litt vind, men fortsatt bare 13 grader. Det er 3 måneder siden jeg har vært på bloggen min. Jeg har ikke hatt noen kreative sysler. Strikketøy har ligget så og si i ro etter vinterferien.

Fikk denne nydelige blomsten fra en veninne av meg i går og da inspirerte det meg til husvask og rydding. Skal ikke så mye til...
 Ute på terassen har jeg valgt å la det gå i litt farger i år. Var igrunnen litt lei av alt det søte, og er glad i orange.Da jeg så denne puten på KID interør fallt jeg for den . De andre er kjøpt på Ikea.  Håper å få mange fine og varme dager her ute.
Nå skal jeg gå igang med mer husarbeid om det er søndag. Håper det ikke blir så lenge til neste gang jeg blogger igjen. Det er kjekt å dele.. Ha en fin søndag! Klem Ragnhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar