mandag 23. desember 2013

Ferdig pyntet, så nå kan julen komme.
 
Den følelsen at du har kun noen små oppgaver igjen nytes.
Karamellpuddinger i ovnen, treet er pyntet og julestjerna skinner i toppen.
Men må innrømme at gulvene ikke er vasket enda...pakkene er ikke innpakket.
Ojsann.. ble visst litt travelt i dag allikevel..
 
 Ute blåser det og mange mørke skyer som ikke inneholder snø.
 
Greengateskålen som jeg fikk av min datter i fjor .
Er utrolig glad i denne om man kan si det om en skål:)
Meg og juletrekjøp er et kapittel for seg.
 Når mannen er borte på jobb så er det meg som tar meg av dette.
Denne gangen ble det klem fra juletreselgeren etter at jeg hadde prutet  og så god service at han bar juletreet helt i bilen, som ikke stod på den nærmeste parkeringsplassen.
Og jeg ble ikke lurt så langt for det drysser ikke enda...
 
Da får jeg vel gjøre noe, men først skal jeg nyte julefreden i huset litt til.
 
Ønsker dere alle en
GOD JUL!
 
Ragnhild
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar