søndag 21. november 2010

Hjerter og engler til jul.....


Har funnet frem noen engler som jeg kjøpte på Tananger Blomster i fjor. Denne butikken er en drøm for oss som liker vintage, engler, gammelmannsølv. Tre og sinkhjertene er fra Flittige Hender i Niels Juelsgate..Fikk et trehjerte i gave men måtte ha to. Det store hjerte har jeg laget selv.(mannen har saget..) Jeg har pusset og malt. Ide til dette har jeg fått fra Allatiders som holder til i en låve på Madla og fra en blogg som jeg ikke husker navnet på. Gleder meg til å henge det opp men har ikke helt bestemt meg hvor. Jeg har også et mindre som ikke er ferdig enda og masse finer som er klart til saging. Må nok vente til mannen kommer hjem fra jobb....


1 kommentar:

  1. Heia! Der var du! Gratulerer med blogg, masse fint du lager:)
    Klem Mona W

    SvarSlett