tirsdag 7. desember 2010

Juleshopping i byen....





I dag ble det bytur på meg. Koselig å gå rundt å surre i Stavangers gater nå. Julelys og julepynt i alle vinkler og former....julestemning er rette ordet.
Det ble en koselig lunsj i godt selskap på Ostehuset....Det var godt å kvile foten...og så bar det ut i butikker igjen. Hadde sett på Facebook en ny butikk som het HOS TORA den måtte vi bare besøke...de hadde noen bånd der jeg ville ha..Kjente stemningen steg da vi gikk inn døra..Og selvfølgelig var de tomme for det båndet jeg ville ha...men servicen og humøret var på topp...De plukket ned fra utstillingen..Den butikken kommer jeg til å besøke igjen og det var vi enige om vi to som gikk der å klemte og kneip på alt som var kjekt å ha....

Kom hjem med mange julegaver englekartonger, engler, og god porsjon inspirasjon så får vi se hva jeg får ut av det.

Da jeg kom hjem fikk mannen i huset hengt opp det flotte bjørkehjertet jeg fikk av en veninne. Hun holder i kurs i hvordan vi lager dette. Er det ikke flott?
Alltiders heter firmaet hun driver.

Nå skal jeg ta frem strikkepinnene og lade opp til Em i håndball...
Ha en fin kveld.
klem Ragnhild

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg sitter og søker på nett etter kurs der man kan lage bjørkehjerter, og da dumpet jeg borti bloggen din :-) Du skriver at venninnen din holder kurs i dette. Jeg forsøkte å google "Alltiders", uten hell... Kan du hjelpe med nettadresse, evt mailadresse?
    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid.. Kan du gi meg mailadressen din så kan jeg hjelpe deg...
    Allatiders må du søke på....
    Liv-Cate Stensland heter damen...
    mvh
    Ragnhild

    SvarSlett
  3. Der fant jeg siden, takk skal du ha! :-)

    SvarSlett