mandag 21. februar 2011

Jeg er i rute......

Hei alle sammen. Ja dagene flyr fortene enn jeg vil...Det er liksom slik når en setter seg for kvelden så tenker jeg på alt som skulle vært gjort...Tror jammen jeg må lage meg en liste slik at jeg får gjort noe... Her kommer litt bilder fra gebursdagbord og oppskrift på en dessert som garantert gir mersmak..... Kan nevne at jeg nå har blitt medlem av NIB. Det kjennes greit å få en bekreftelse på at bloggingen er godkjent av ekspertene...Gleder meg til å dele bloggen min med flere og setter pris på tilbakemeldinger. Takk. Puten i sofaen kjøpte jeg i Danmark for mange år siden....og jeg tar den litt frem og tilbake etter årstid og humør. Greit med slike "glidelåsputer" som jeg kaller de. Av og på med putetrekkene og utrolig lette å holde rene. Brikken på bordet er fra Green Gate . Jeg har nevnt denne for dere før men det egentlig et kjøkkenhåndkle. Kunne faktisk tenke meg å sy et par puter av disse håndklene. Hadde ikke det vært fint?


Dekket et enkelt gebursdagsbord..og hver gang jeg dekker bordet irriterer jeg meg over furustolene. Det er en ting som skulle stått på listen over ting jeg skulle ha gjort. Er i tvil om jeg skal male de eller.......Noen som har en ide?
Det store blå bildet har jeg malt selv.


Og her kommer oppskriften på ISBOMBEN!!!!
2 liter mykis vanilje eller 2 literis Royal vanlije
1/3 kremfløte pisket stiv med 1/2 ts vanlijesukker
1 kurv bringebær
melis
La isen være god og myk og ha den i en bolle/paiform
hell over pisket krem
ta på bringebærene ( har de vært frosne husk å ta de opp i god tid..)
Dryss en" snødryss" av melis
namnamnam....
Kjekt at du stakk innom bloggen min...
ha en fin kveld !
klem
Ragnhild



1 kommentar:

  1. Du kan jo male stolene? Du har jo ikke så mye annet som er trehvitt, så det hadde sikkert vært fint å male dem?

    SvarSlett