onsdag 9. februar 2011

Nesten ferdig....

Da har jeg strikket og heklet.....Kjenner jeg skulle hatt hjelp til heklepynten .Noen som kan hjelpe ? Jeg mottar gjerne ideer... Men det får bli som det blir. Jeg får trena litt på disse små hekleblomstene og bytte de ut etter hvert. Men jeg er ganske fornøyd for dette har jeg aldri gjort før. Dagen i dag har vært sur og kald så jeg gleder meg til å bli varm på halsen og tror jammen jeg må strikke et par pulsvarmere som i samme stil. Jeg nyter fortsatt synet av disse vakre tulipanene.....De er noe av de fineste blomstene jeg vet og jammen godt det snart er morsdag... Ha en fin kveld alle sammen. Nå skal jeg strikke litt på en lue jeg har i bestilling. klem Ragnhild


Glemte å fortelle at disse brikkene som jeg kjøpte HOS TORA i Stavanger er fra Green Gate og er kjøkkenhåndkle...De hadde i mange forskjellige mønster og farger..Løp og kjøp hihi....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar