søndag 1. mai 2011

En smak av sommer..............

Hei! Da var jeg i bloggemodus igjen... 1.mai dagen er på hell og dagen har blitt benyttet til jobbing......Her har jeg laget klar "formiddagsplassen" men................ Benken og veggen trenger maling så det får jeg ta en annen dag . Sommersolen har vi hatt en uke nå og det er helt fantastisk. Bjørkekransen fra jul har fått plassen over benken med et vintage trehjerte som jeg selv har saget i finer og malt.





Jærstolene har fått grunning og er klar for flere strøk. Tror det blir halvblank 40 i hvitt.... Har også malt et lite bord til å ha ute på terassen. Brukte Drygolin vindusmaling. Da skal det vel tåle litt vann og vind håper jeg..........













Noen som vet hva denne planten heter? Utrolig fin så jeg håper jeg klarer å holde liv i den lenge.... Kommer tilbake når prosjektet"formiddagsplass" er ferdig....

Ha en fin 1.maikveld!
Kjekt om du legger igjen en kommentar at du har vært her.......
Ragnhild









5 kommentarer:

  1. Skikkelig koselig uteområde du har fått til!:)

    SvarSlett
  2. så fint Ragnhild:)

    SvarSlett
  3. Lykke til videre med maleprosjektene, og jeg ønsker deg mange fine kosestunder på "formiddagsplassen" gjennom sommeren.

    SvarSlett
  4. Var det vanskelig å male inntil flettingen?

    SvarSlett
  5. Ragnhild! Flott blogg, koselig uteplasser....og planten heter blåkorg..... M

    SvarSlett