torsdag 12. mai 2011

Nye vintagebilder.....

Ja tenk at gangen kan se så fin og ryddig ut....Når alle dubbeditter er ryddet bort....
Fikk dette koselige velkommen-skiltet av en veninne av meg i går. Jeg har holdt mitt første malekurs på lenge.....og det var kjempekjekt. Håper jeg klarte å inspirere damene som var der og meg selv litt i tilegg. Det er løye med hva gode tilbakemeldinger gjør med inspirasjonen.....


Dette vintagebildet laget jeg i demo under kurskvelden sammen med lyset med samme motiv...Fant en utrolig fin fersken/aprikosfarge som passet godt til bilde og ga det en myk ramme...Kvisten med de fine blomstene nasket jeg med meg på vei hjem fra jobben i dag..Nok en dag med fint vær...la dette holde til 17.mai....
Enda et av mine demobilder.... Håper ikke det blir så lenge til neste gang jeg skal få holde kurs .. jeg er klar.... Ønsker dere alle en fin helg!


klem fra Ragnhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar