søndag 25. november 2012

Et lite utvalg.

God søndags formiddag!
Hele gårdsdagen gikk med til ferdigstillelse, rydding,
 prising av varer til julemessen.
Nå gjenstår noen småting så er jeg i mål for i år.
Kjenner jeg meg rett dukker det sikkert opp mange
ideer denne uken.Så jeg må nok frem igjen med verkstedet mitt.
Hadde håpet å få laget noen av de hvite trehjertene jeg hadde i fjor, men jeg er ikke så glad i sagen...
Her er et lite utvalg av varene mine. Gleder meg til å blogge om noe annet en julemessen og ikke minst til å pynte til jul. Kjenner at det nærmer seg første søndag i advent. I dag blåser det surt men nå skal jeg skynte meg slik at jeg får tid til en tur ut før mørket kommer
Ha en fin søndag!

1. desember, Sunde Skole kl 10-15
Velkommen!

Ragnhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar