søndag 4. november 2012

Kreative forberedelser i en travel hverdag.

Hei alle sammen!

Det er ikke lett å få alt til å gå slik en gjerne vil, men nå er jeg tilbake på bloggen min.

Måneder har gått og det har vært stille fra min side. Jeg har rett og slett hatt det for travelt  til å være kretativ. Ny kjempekjekk fulltidsjobb og mange nye oppgaver å sette seg inn i. Det vil ikke si at jeg ikke har laget noe, for strikkepinnene har gått klirrende hele sommer og høsten, men det nye ideene og kreativiteten har uteblitt. Nå har jeg hodet fullt av ideer og produksjon til julemessen er i gang.

Du må vente litt i spenning for å se hva jeg skal selge men det blir litt av hvert i år også.

Messen skal være :

1. desember på Sunde Skole på Revheimsveien kl. 10-15. Velkommen!


 

I dag går turen til Westernbyen på Ålgård på julemarked.


 

Ha en kjempefin søndag!

klem

Ragnhild

1 kommentar:

  1. Du e flinke. Glede meg te å se hva du har med deg :o) Får satse på å være naboer i år og ;o)
    Ps: sokkene va veldig gode
    Lene

    SvarSlett