søndag 16. desember 2012

Det stjerner seg til.

Tenk at nå er nesten all snøen borte vekk.
For en dag siden var det fullt snøkaos her i Rogaland.
Jeg tenker at det kan være bart nå frem til lille juleaften
 før det begynner å snø igjen.
Da får vi maksimal julestemning.

En fordel med dårlig vær er at vi holder oss innendørs og får gjort mye i huset. Jeg har ikke fått komt så mye lenger med pyntinga, men juleryddinga er snart unnagjort.
Jeg følte kallet med å få laget 2 stjerneputer til meg selv også, da jeg var helt utsolgt etter julemessen.
De ble i grå lin med hvite(lysegrå) stjerner.
Var ikke helt fornøyd med stoffmalinga her, så jeg håper jeg finner den gode jeg hadde sist.
Samtidig ble det sydd noen stjernelykter .
 De gir så fint og mykt lys.

Adventslysene er tent og nå venter vi på julen.
 Tenk en uke igjen. Tiden fremover nå skal jeg bare kose meg med pynting og ikke stresse.
All matinnkjøp skal gjøres mandag og tirsdag slik at alt
er klar og julen kan bare nytes.
Det høres ihvertfall ut som en god plan...




GIVEAWAY

Neste uke legger jeg ut en gave som jeg vil gi bort til en av mine lesere i anledning jul og 30 000 besøkende på bloggen min.
Du kan allerede nå begynne å delta.
 Legg inn kommentar 1 lodd.
kommentar og følger 2 lodd.


Ha en fin adventssøndag.

klem
Ragnhild


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar