søndag 2. desember 2012

Glemt å kjøpe adventslys.

Hei!
Tenk at jeg hadde ikke et eneste sterarinlys igjen hjemme. Adventstaken står her helt tom.
Det er godt å kjenne på den følelsen at det stresser meg faktisk ikke. Kan tenne lys i morgen. Snøen som daler ned og latter av barn som leker ute kan være like stemningsfullt for meg.

Nesten utsolgt!
Julemessen ble en suksess. Det er så kjekt og få så mange positive tilbakemeldinger på det jeg lager. Det var god stemning og til tider kø foran boden min. Takk til alle dere som var der.
Har noen få rester igjen og har invitert til

Åpent hus hjemme hos meg i kveld kl 18.30-20.00.
Du er velkommen!
Fortsatt noen godbiter igjen.

Nå gleder jeg meg til å pynte huset til jul og ikke minst få lys i adventstaken.

Ha en fin søndagskveld!

Ragnhild

1 kommentar:

  1. Jeg har "ørten" lilla lys, det oppdaget jeg når jeg pakket ned kjøkkenet før nyopppussing. Kjøkkenet er ikke helt klart enda, og jeg finner selvfølgelig ikke esken med de lilla lysene. Min stake består pr idag av to skjeive lilla lys som har stått i sollys en gang. Men jeg har iallefall fått tent det første lyset idag.

    SvarSlett