lørdag 8. desember 2012

PEACE-ARMBÅND, STJERNER OG SVIBEL.

Peace-armbånd.
Til salgs Kr 120,-
Om julemessen er over så har jeg ikke stoppet å være kreativ, og nei jeg bobler nesten over. Armbånd som passer som veninne -og jentegaver er i produksjon.

Luebestillinger etter messen er i rute. Det var de grå med prinsessekronen som ble borte med en gang. Nå klirrer strikkepinnene i racerfart. Og jeg skal nok ha 2 ferdige i løpet av helgen.
I dag har jeg hatt en flott førjulstur hjem til min mor. Fikk tid til en tur i skogen for å plukke flere kongler. De var litt vanskelige å finne nå da de var dekket av snø. Men de får en vask i varmt vann og da da er de klare for tørking. Jeg ønsker meg en stor glassvase til å ha de oppi.

I år er det stjerner som blir juletemaet i huset vårt.
Stjerneskålene fra Kremmerhuset passet perfekt til svibelpotte.
Det lukter veldig godt når den er i blomst, bare så synd at de visner så fort. Men jeg har kjøpt et lager av disse vakre blomstene som jeg har kaldt og mørkt. Da er det bare å bytte de ut når de skranter. Løkene kan du plante ut i bedet til våren.

Nå skal jeg nyte lørdagskvelden.
(om du ønsker å bestille armbånd eller lue kan du sende meg mail:
ragnhildrleganger@gmail.com eller legg igjen kommentar .)

Ha en fin lørdagskveld.
Klem fra
Ragnhild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar